حفظ حریم خصوصی برای کاربران امری ضروری و حیاتی است و توجه به آن با افزایش اثربخشی کمپین در بازاریابی جدید همراه است. با اتمام دوران خرید اطلاعات کاربر بهترین راه برای ایجاد اعتماد نسبت به برند، دریافت اطلاعات بر اساس تمایل کاربر و از طریق ایمیل است.شخصیسازی محتوا بر اساس پرسونای مخاطب تاثیر چشمگیری در فروش مجدد خواهد داشت. 77% از بزرگان مارکتینگ در جهان اعلام کردهاند که بهبود کمپین با هوش مصنوعی تاثیر بسیار زیادی در موفقیت کمپینهای personalized-experience آنها داشته است. تاثیر محتوا در بازاریابی بسیار بیشتر از گذشته در بهبود کمپین نمایان شده و بسیاری از بازاریابان تمرکز خود را بر …