افزایش اثربخشی کمپین
۱۱ مرداد

افزایش اثربخشی کمپین ها در بازاریابی

حفظ حریم خصوصی برای کاربران امری ضروری و حیاتی است و توجه به آن با افزایش اثربخشی کمپین در بازاریابی جدید همراه است. با اتمام دوران خرید اطلاعات کاربر بهترین راه برای ایجاد اعتماد نسبت به برند، دریافت اطلاعات بر اساس تمایل کاربر و از طریق ایمیل است.
شخصی‌سازی محتوا بر اساس پرسونای مخاطب تاثیر چشمگیری در فروش مجدد خواهد داشت. 77% از بزرگان مارکتینگ در جهان اعلام کرده‌اند که بهبود کمپین با هوش مصنوعی تاثیر بسیار زیادی در موفقیت کمپین‌های personalized-experience آنها داشته است.

تاثیر محتوا در بازاریابی بسیار بیشتر از گذشته در بهبود کمپین نمایان شده و بسیاری از بازاریابان تمرکز خود را بر روی تیم های محتوایی گذاشته اند و ما امروزه شاهد تاثیر شخصی سازی در سفر مشتری هستیم.

بهبود کمپین تنها با کمک ابزارهای Marketing Automation امکان پذیر است:
  • زیرا باعث صرفه‌جویی در زمان می شود. در حال حاضر بسیاری از آکادمی‌ها بر روی آموزش Marketing Automation متمرکز شده‌اند تا موجب افزایش اثربخشی کمپین شوند.
  • از ترکیب AI و Marketing Automation برای پیدا کردن ایده تبلیغاتی، تغییر در هدف محتوا، نگارش پست در شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و وبلاگ استفاده کنید.

با یکپارچه‌سازی AI و تیم‌های سازمانی، هوش مصنوعی مولد محتوای اولیه را ایجاد خواهد کرد. وظیفه نیروی انسانی همسو نمودن محتوا با لحن و صدای برند سازمان و جلوگیری از اشتباهات و بررسی حقایق است

از سال 2023، تیم های بازاریابی به این نتیجه رسیده‌اند که باید هماهنگی نزدیکی بین آنها و تیم فروش برقرار شود به نحوی که تیم بازاریابی به اطلاعات فروش و CRM دسترسی بدون محدودیت داشته باشد. این امر میتواند باعث افزایش اثربخشی کمپین تا 128% شود.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.